Monday 6 November 2017

Ek Moet 10 Pitte Per Dag Forex


Slegs 10 Pips per dag tot 1000 Opbrengste Ek wil graag 'n verhandeling van plan tot 1000 groei in gelykheid in 13 maande voor bereik. Vereiste - enige dag handel strategie wat net 10 netto pitte per dag (50 netto pitte per week of 200 netto pitte per maand vir swing handelaars sal ook doen) Hefboom kan maak - 10-1 dws Handel 'n standaard baie 100,000 vir gelykheid van 10,000 . Elke maand die aandele sal verhoog met 20 van die vorige maand (met die aanvaarding 10 netto pitte per dag vir 20 werksdae). Net so die handel baie sal toeneem deur 20 elke maand. Tabel wat die besonderhede van die aandele en handel baie per maand is as voor - Vir berekeningsdoeleindes, ek het 1 pit 10 geneem vir 'n standaard baie 100,000 wat oor die algemeen geld vir groot munt pare. Ook die handel baie is nie presies 10 keer die handel hoofstad van die maand. Hulle is afgerond tot die naaste tien duisend. So deur die gebruik van dieselfde handel strategie elke maand en net die verhoging van die handel baie wat ons kan 'n groei van 1000 op ons aandele oor 'n tydperk van 13 maande bereik. Hierdie plan maak gebruik van die geweldige krag van saamgestelde. Baie ekonome en wiskundiges het tereg genoem saamgestelde rente as die een van die grootste wiskundige ontdekking van alle tye. Eintlik is ons weer belê die winste van die vorige maand in ons hoofstad van volgende maand. Soortgelyke strategieë gebruik deur bekende beleggers soos Warren Buffet wat nooit gee dividende aan sy beleggers, maar weer belê sy winste tot verdere groei in die hoofstad bereik. So vriende, indien u enige handel strategie wat jy net 10 netto pitte per dag gee en het dissipline om hierdie plan te volg vir 13 maande, dan kan jy ook beslis bereik groei. Ook, as jy so aangaan vir 'n ander 13 maande, die aandele sal die magie syfer van 1 miljoen dollar (sowat 1179400) oor te steek. En enige van ons vriende wie se strategieë kan hulle waarborg meer as 10 netto pitte per dag, kan selfs 'n groter opbrengs op hul aandele te bereik. Maar die doel van die gebruik van 10 netto pitte per dag is om te wys dat ons nie nodig het om honderde pitte per dag / week maak om sulke groei te bereik. So baie geluk aan julle almal en hoop julle almal het 'n fantastiese opbrengs in jou trading. How Baie Pips Indien Ons teiken per dag rig X bedrag van pitte per dag is onrealisties. Ons moet eerder fokus op ywerig volgende ons strategie. Handel met 'n voorsprong met behulp van beperkte hefboom moet 'n wins oplewer met verloop van tyd. Oor een keer per week ontvang ek 'n e-pos van 'n aspirant forex handelaar vertel my dat 'n deel van hul handel plan is die versameling van 'n konsekwente 10-20 pitte 'n dag van die mark. Of hulle kan net vra my voluit vir 'n strategie wat net maak 10-20 pitte per dag. Daar is 'n flagrante probleem in denke van die saak op hierdie manier. Nie dat itrsquos slegte doelwitte te stel, maar itrsquos slegte onrealistiese doelwitte soos hierdie stel. Die probleem met die opstel van 'n doel van X bedrag van pitte per dag is dat die mark verander elke dag en geen strategie sal wat in ooreenstemming wees. Ons moet die feit dat ons ambagte sal verloor het, verloor dae aanvaar. selfs verloor weke en maande. So probeer om te bereik hierdie soort daaglikse doelwit is besig om onsself vir mislukking voor ons selfs ons eerste handel te plaas. Nog 'n probleem met hierdie tipe doelwit produseer, is dat dit meer moedig handel in tye wanneer ons strategie is nie doeltreffend en minder gedurende tye wanneer ons strategie is meer effektief. Dink daaroor. As ons plaas 'n paar vinnige ambagte in die oggend en druk ons ​​ldquopip doel, rdquo ons dalk mis te loop op addisionele winsgewende bedrywe wat kan voorkom tydens ideale marktoestande. Ons is die beperking wat ons strategie kan verdien wanneer itrsquos goed werk. As ons eerste paar ambagte is ambagte verloor, dan sal ons moet meer ambagte te plaas om onsself te grawe uit 'n gat voor tref ons beswil teiken vir die dag. Die probleem is, as marktoestande is nie reg vir ons strategie, is ons gedwing om die besigheid (en plaas meer ambagte) wat kan lei tot 'n groter verliese. Eerder as om te fokus op die verkryging van 'n spesifieke aantal pitte per dag, moet ons fokus op wat ons kan beheer en whatrsquos belangrikste. Fokus op Whatrsquos Belangrike So wat kan ons beheer Ons kan ons aksies te beheer wat beteken ons kan ons strategie perfek te volg, met geen emosie of huiwering. Sodra ons 'n wen-strategie ontwikkel. Die laaste stap is die uitvoering van die strategie self. Ons moet vashou aan ons plan deur kry nie oorgerus wanneer ons wen en om nie weg van die plasing van die volgende handel wanneer ons verloor skaam. As ons glo dat ons 'n handel rand, die wen of verloor van elke individuele handel doesnrsquot saak, itrsquos die proses wat saak maak. Geld bestuur is ingesluit in daardie sowel. Ons wil om wraak te handel vermy, of aanpassing van ons handel grootte in 'n poging om verliese te verhaal. Ons wil ook om te verhoed dat die verhoging van ons handel grootte net omdat ons 'n goeie lopie gehad en voel meer selfvertroue. Daar is 'n rede waarom ons besluit het om die handel grootte ons handel te begin met die handel, sodat daarby te hou. Die beste deel van die handel met 'n voorsprong is dat met verloop van tyd, moet ons verwag dat winsgewend te wees. Laat tyd in beslag neem sy loop Na ons volgende ons strategie ywerig en is vol vertroue dat ons 'n voorsprong, die finale bestanddeel is tyd. Markte is nie konsekwent en nie sal jou dag-tot-dag resultate wees. Ons moet tyd vir die kans om te speel in ons guns. Dit beteken dat 'n strategie, net omdat dit 'n verlies van week / maand nie die storting. ELKE handelaar sal verloor strepe het. Dit is nie die skuld van die handelaar of die strategie, maar deel van die werk in hierdie veld. Weereens, die enigste ding wat ons kan beheer is die werklike uitvoering van ons handelsvennote plan. Tyd en die mark sal die res doen. Pitte teen winsgewende handel Gaan na 'n sekere aantal pitte per dag klink na 'n goeie plan toe ons eerste begin forex, maar dit is 'n onbekombaar doel. Die mark is nie bestendig genoeg uit te trek uit konsekwent wins dag in en dag. Wat ons nodig het is doelwitte vir dinge wat ons kan beheer, soos volg van ons strategie en uitvoering van dit foutloos. As jy belangstel in die leer hoe om hierdie mark te verhandel, begin met 'n risiko-vrye demo rekening wat real-time pryse data is. --- Geskryf deur Rob Pasche belangstel in ons Ontleders Beste standpunte oor die groot markte Kyk bietjie na ons Gratis Trading Guides Hier DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM.10 pitte per dag Ek handel afgelope paar maande met die logika van die bereiking van 10 pitte beweeg in enige paar op 'n gegewe dag wat op 'n gegewe dag Ek dink sal ek gee. Lot grootte: 100k - GT 10 pitte - gt100 Stop verlies - GT 30 pitte - GT 300 Ek weet sommige van julle sal sê risiko beloning verhouding is verkeerd. Om hierdie, hierdie SL duidelik aan die begin van handel en as ek sien handel is nie van plan Ek sluit vroeg. Geen gratis middagetes soos gesê, om 10 pitte in 'n dag te bereik, moet ek toeken doen. Nie maklik glo my. 1) Ek volg SPX. Amerikaanse dollar 2) As Amerikaanse dollar is 9810 van 9780 reeks, sal dit terug vir seker meer dikwels te trek as nie en paar indien gebreek vlak 1,3100 vlak (1ste keer), kans is dit af sodra gaan, dieselfde teenoorgestelde as pair is 1,2980 kans is dit sal keer na 1,300 tot stilstand kom neem. Geen ambagte wat nie met die vloei van SPX termynmark 3) Volg nuus, Twitter djfxtrader, Reuters, Bloomberg 4) Ek dont handel groot nuus 5) Ek sien einde van die dag SPX af Asiatiese mark sal laer oop en as AUD / USD op sleutel vlak ek kort dit vir 'n vinnige paar pitte Ek waarnemer Asië en Noord-Amerika sessie en 'n paar dae Britse sessie om hierdie 10 pitte verdien in 'n dag. Sy harde nie maklike metode, want ek volg prys aksie. Ja ek sien 4 uur grafiek Donchian kanaal tempo ook as ek 'n kans kry. Meer dikwels as nie eenvoudig prys aksie sien al die bogenoemde help my om 10 pitte op 'n paar Ek dink ek hou van om te hoor van seniors / kundiges kry. Het hulle iets fout met hierdie idee te sien, want dit is nou in ooreenstemming met my van 2 maande Wel, ek probeer MA, kaarte, breakouts, Woodies, Stoïsyne en ek doen speel breakouts op 4 uur kaarte. Jy noem dit en ek het probeer om die aanwyser. Prys / Aksie skuif optrede nie aanwysers. RSI op 80 steeds paar kan optrek Maar ek sien die lang termyn as ek sien 'n ware terug te trek in die regte geld maw Stock Market SP500 Maar bo is die een wat regtig werk vir my op 'n daaglikse handel vir 10 pitte. Ek neem 'n baie hoë waarskynlikheid kort ambagte op 'n paar as wat ek nodig het slegs 10 pitte in 'n dag so ek probeer om die meeste sekerste handel te neem. Dit beteken nie ek dont get verliese, ek doen 20-30. die enigste ding wat tel is as jy geld maak of nie. As jy geld maak, dan is die benadering is goed. As jy nie om geld te maak, terug na die tekenbord toe. Interessant, is jy abviously baie toegewyd aan forex leer. Het jy 'n forex onderwys van FSA gereguleer makelaars beskou ek verloor 4k GBP, voordat ek begin soek vir 'n kursus, en nou im 'n leerling forex handelaar en ek is 100 keer beter as wat ek was. Ek het die handel vir 6 maande nou, en my drawdown is slegs 5. Dit is maklik om pitte te kry, maar handel gereeld konsekwent verg harde werk en dicipline. Ek handel vir 2 jaar nou, ek dont 'n kursus nodig. Ek het geleer deur te verloor regte geld 15k en gemaak 25k daar na die regte geld ek volg nou my eie strategie, ek seniors lees MM ek volg 'n paar drade te lees. Ja, dissipline en geduld wat jy hoef te leer niemand kan leer Dit kom met die praktyk ook beheer gierigheid niemand ryk in 'n dag of maand behalwe dobbel in enige vorm of moet baie geluk en gespeel ingrypings groot Welldone wat is wonderlik om te hoor . Ek persoonlik dink, as jou belegging jou tyd om handel te dryf, dan is dit die moeite werd om die professionele opleiding en mentorskap, kan die professionele handelaars altyd help met jou huidige strategie te. Plus ek het nooit 'n baie betaal, hulle was Forex-handelaars, gereël deur die FSA, en die 4 weke kursus was net 600 quid, en aan die gang mentorskap het ek vir 23,99 per maand. Elke dag 07:00-09:00 Maandag tot Vrydag i aanteken na die afgeleë handel vloer, en ons deel kaarte en vrae te vra ens ens Hoeveel minute of ure doen jy. Jy moet jou advertensie geplaas in Broker artikel. Neem jou gat weg van my draad Ek lees al jou poste. asseblief bevordering op iemand anders draad. Jy are..Blah..and moet bannedIf jy konsekwent elke dag gemaak 30 pitte per dag, jy is 'n god. En enigiemand who039s verkoop jy daardie droom is 'n leuenaar. Doen die wiskunde. 30 pitte op die dollar jen elke dag is soos 'n 65 ruil vir jaar. Selfs Renaisssance Technologies can039t elke jaar maak dat konsekwent. Btw, jy wil my skryf oor finansies op Quora, ek wil jou uitnooi om amp opsies handel gemeenskap VIX. Trading alleen kan suig, veral sonder 'n goeie opvoeding. Die in beta nou, maar dit is ontwerp om handel te leer in 'n behoorlike, gestruktureerde wyse weergegee. Basies, die bereiking van 'n hoë (GT4) Sharpe verhouding wanneer jy met die hand is die handel is regtig moeilik as jy 'n nie-programmatiese FX handelaar. Elke handel het 'n quotexpectedquot waarde en 'n quotdistributionquot van winsgewendheid wat wissel van 'n negatiewe getal tot 'n positiewe getal. Dit beteken, op enige gegewe handel, jy kan geld verloor, en as jy die sein handel vir 'n lang tyd, sal jy maak (Aantal ambagte) (verwagte waarde van 'n enkele handel) in winste. Nou, na die waarskynlikheid dat jy winsgewend is op 'n lukraak gegewe dag te verbeter, moet jy óf 'n) te verminder die variansie van die opbrengs verspreiding van 'n enkele handel, of b) handel 'n positiewe verwagting strategie baie keer gedurende die dag. Die probleem is dat op die tyd dat die meeste ambagte Handel op, daar is 'n baie klein aantal moontlike ambagte wat jy kan maak op 'n gegewe dag. Eintlik, om die vals positiewes te verminder, sal jy die aantal ambagte verminder. So, sal jy in 'n Catch 22 situasie wanneer dit kom by die bereiking van 'n hoë Sharpe-verhouding: óf teen 'n hoër frekwensie (wat jy in transaksiekoste sal doodmaak), of 'n algo wat super ontwikkel, super selektief oor sy ambagte wat kan die bedrag van quotactionquot wat jy sien in 'n dag te verminder 14.8k Views middot View upvotes middot nie vir Reproduksie Ja sy baie moontlik (hoewel nie 100 al die tyd) tydens sekere periodes wanneer die mark ervaar 'n paar wisselvalligheid oorvleueling tussen twee sessies. Oor die algemeen, wanneer daar 'n oorvleueling in die mark Bv Japan / London en Londen / Newyork Sessie, is daar altyd 'n bedrag van wisselvalligheid wat so 'n tydperk vergesel. Byvoorbeeld, elke oggend tydens Londen oop sessie. Euro pare is aktief en as jy 'n goeie strategie, kan jy 20-30 pitte Nuusberig: Fundamentals dryf die mark. Tydens Nuusberig, is wisselvalligheid beleef en 'n paar pare kon oor 100pips afhangende van die tipe nuus te beweeg. Byvoorbeeld Nie-Farm Payroll is die mees onstabiele nuusvrystelling en dollar-gebaseerde geldeenheid pare kon honderde pitte in sekondes beweeg. Maar handel nuus is riskant as jy nie ingelig oor dit. Sentrale Bank Govenor039s Spraak. Toesprake van hierdie ouens kan maak pare gaan hundred039s van pitte en selfs marksentiment verander met gevolge blywende in maande. Maar sy riskant om hierdie toesprake handel behalwe jy inteken op 'n voer / sein diens tempo. Daar is sekere tydperke wanneer daar 'n paar konsolidasie is en 'n tempo is op hande. 'N tempo kon sien prys gaan ver bo 50 pitte. Dit gebeur dikwels wanneer die prys die drumpel van al oorgekoop bereik of oversold. You kan neem voordeel van hierdie deur die begrip van die reg tegniese aanwysers aan saam vir 'n winsgewende strategie sit. Vir 'n goeie strategie om 20-50 pitte per dag kry, kan jy besoek www. havilahfx 1.8k Views middot View upvotes middot Nie vir ReproductionHow die 10 Pips n Dag Forex Strategie kan blaas jou handel rekening Daar is 'n baie gepraat in die wêreld van Forex, en is al vir 'n geruime tyd, oor die 10 pitte per dag strategie. It8217s 'n strategie wat daarop aanspraak maak dat jy 8220make ryk quickly8221 deur die opbou van net 10 pitte per dag. Wel, I8217m hier om jou te vertel dat dit nie net sal dit jou nie ryk maak, dit sal waarskynlik blaas jou handel rekening as jy dit gee genoeg tyd. Die aantrekkingskrag van die strategie is die persepsie dat die maak van 10 pitte per dag kan ophoop in 'n groot fortuin in 'n relatief kort tydperk van die tyd. Omdat, as diegene wat die strategie te bevorder sal jou vertel, it8217s maklik hierdie bedrag elke dag. Maar 10 pitte per dag moet maklik wees, reg in teorie, ja. Maar soos ons almal weet, wat oorslaan na deurlopend winsgewend in die wêreld van Forex isn8217t n teoretiese strewe, it8217s n praktiese een. In hierdie artikel we8217re gaan 'n blik op die omstrede onderwerp van die maak van net 10 pitte per dag te neem en waarom dit doesn8217t werk. As gevolg hiervan, sal jy 'n manier leer om prestasieteikens wat verantwoordelik is vir winste sowel as die risiko geneem om die winste te maak stel. Maar eers, let8217s bespreek hierdie 10 pitte per dag strategie in meer besonderhede. Wat is die 10 Pips n Dag Forex Strategie Die idee agter die strategie is om na te streef vir 'n vinnige oorwinnings elke dag. Soos die naam aandui, die doel is om 'n wins van 10 pitte per dag maak. Dit klink eenvoudig genoeg, en in teorie dit behoort te wees. Maar weereens, voordeel uit die Forex mark isn8217t teoretiese. Die meeste van die strategieë wat daar is wat daarop gemik is om 'n klein aantal pitte per dag ook saam met hulle dra 'n groot stop verlies. Minstens groot in vergelyking met die nominale winspotensiaal van elke opstel. Hierdie strategie is geen uitsondering nie. Dit is heeltemal anders as wat ons doen, waar ons streef na 'n behoorlike risiko om verhouding van ten minste 1 beloon: 2. Die meeste van die strategieë wat daarop gemik is om 10 pitte per dag gebruik 'n 90 pit stop verlies of groter. Ek het selfs gesien sommige so groot soos 180 pitte net 10 pitte van wins te behaal. In wese gebruik hulle die teenoorgestelde benadering tot risiko te beloon as ons hier te doen by Daily Prys Aksie. Hulle neem op groot risiko vir klein beloning in ruil vir 'n hoë oorwinning koers. En daarin lê die probleem. Die aantrekkingskrag Baie handelaars hou van die idee van strategieë soos hierdie omdat hulle produseer vinnige oorwinnings en belowe hoë oorwinning tariewe. Soos ons almal weet, dit voel goed om te wen. Dink na oor hoe jy voel ná jou laaste wen handel. Of nog beter, 'n reeks te wen ambagte. Voel goed, doesn8217t dit en hoekom shouldn8217t dit There8217s niks verkeerd met 'n goeie gevoel na 'n wen-handel. Jy sit in die werk om 'n gunstige opstel wat gelei het tot 'n wins te vind. So there8217s niks verkeerd met 'n bietjie klop op die skouer vir 'n werk goed gedoen. is egter daar iets verkeerd wanneer jy 'n strategie te kies net omdat dit veroorsaak 'n wen gevoel meer dikwels as nie. Of ten minste that8217s die bedoeling van die strategie. Jy sien, besig om 'n suksesvolle Forex handelaar isn8217t oor die wen, it8217s oor hoe konsekwent winsgewend te maak. There8217s 'n groot verskil tussen die twee. Dit isn8217t oor goeie gevoel wanneer jy meer dikwels te wen as slegte gevoel wanneer jy verloor. Dit isn8217t oor gevoelens, tydperk. As jy 'n handel strategie wat gebaseer is op oorwinning koers kies, you8217re laat jou ego nie die besluitneming vir jou. Jou ego wil 'n strategie that8217s gaan jy daardie mooi 8220winning8221 gevoel gee. Die logiese kant van jou brein wil 'n handel strategie wat jou handel rekening sal groei. It8217s ook die logiese kant van jou brein wat weet wat dit neem 'n groot deel van die tyd en die praktyk om konsekwent winsgewend te word. Jou ego wil die winste nou en doesn8217t sorg hoeveel jy het om risiko om dit te kry. Die ramp Voordat ons praat oor hoekom die 10 pitte per dag strategie is rampspoedig, ek wil twee dinge duidelik: I8217m nie diskrediteer al scalping strategieë. I8217m seker 'n paar doen werk. Wat ek diskrediet is die idee dat jy kan mik vir 'n spesifieke aantal pitte per dag, week of maand en 8220get ryk quick8221, soveel wat bevorder hierdie strategieë te eis. There8217s niks spesiaal aan 10 pitte of 1 dag toe Ek hou nie. I8217m teen streef na 'n aantal pitte binne 'n bepaalde tydperk 8211 meer hieroor later. I8217m eenvoudig die gebruik van die 10 pitte per dag strategie as 'n voorbeeld. let8217s Nou kry in waarom 'n strategie soos dit is gevaarlik. Ongunstige Risiko om verhouding Beloning Die basis van 'n strategie soos die 822010 pitte n day8221 strategie is 'n hoë oorwinning koers. Dit behels gevaar vir 'n groot hoeveelheid van die pitte vir 'n relatief klein wins. Let8217s gebruik die 10 pit Neem Wins, 90 pit stop verlies strategie as 'n voorbeeld. Ten einde om gelyk te breek met hierdie strategie, sal jy het om te wen 90 van die tyd. Dit beteken dat uit 100 ambagte, sal jy nodig het 90 van hulle om 'n wins te maak. That8217s n onrealistiese hoë oorwinning koers vir enige forex strategie. En that8217s net om gelyk te breek. As jy wil eintlik baat konsekwent jy nodig sou wees om meer as 90 van die tyd te wen. Dink oor dit op hierdie manier. Jy het twee agtereenvolgende wen weke, maak jou doel van 10 pitte per dag. So tien dae van die saak, het jy 100 pitte gemaak. Aan die einde van daardie tien dae voel jy onstuitbaar. Op die elfde dag, ramp. Jou stop verlies getref vir 'n 90 pit verlies. So na elf dae van die saak, moet jy 10 pitte van wins. Gedemoraliseer en gefrustreerd, jou uit op soek na 'n nuwe strategie te stel that8217s gaan jy miljoene maak. Dit is die bose kringloop meeste Forex handelaars woon, en it8217s waarom die gebruik van 'n ongunstige risiko om verhouding te beloon kan gevaarlik wees vir jou loopbaan as 'n forex handelaar wees. Die ongunstige risiko om verhouding te beloon bring ons by die volgende rede waarom die 10 pitte per dag strategie is gevaarlik 8211 onrealistiese verwagtinge. Enige handel strategie wat 'n vaste aantal pitte gebruik binne 'n bepaalde tydperk as 'n doel is 'n ramp wat wag om te gebeur. Jy kan my aanhaal op daardie. Die mark beweeg op sy eie skedule. Elke week is uniek, net soos elke dag, uur en minuut is uniek. A geldeenheid paar won8217t gee jou die presiese dieselfde tipe beweging van dag tot dag of week tot week. So hoekom verwag dieselfde bedrag van wins elke dag Dit doesn8217t net sin maak. Die mark isn8217t op jou skedule. Om 'n konsekwent winsgewende Forex handelaar jy moet leer om te neem wat die mark gee jou geword. Dit kan beteken nie handel vir 'n dag of selfs 'n week. Om te sê dat 'n mark gaan beweeg in 'n manier dat 10 pitte van wins elke dag is heeltemal onrealisties sal produseer. Die Oplossing Hoewel prys aksie handel is my voorkeur-metode van die saak en is al vir baie jare, I8217m nie van plan om dit op te slaan as die oplossing. In plaas I8217m gaan om jou te wys hoe om prestasieteikens wat beide haalbaar en ook verantwoordelik is vir risiko te stel. Dit kan gebruik word vir enige handel strategie wat daar is. Ten einde dit te doen, sal jy nodig het om twee statistieke gebruik om jou prestasie te spoor. Die eerste metrieke moet jou persentasie wins wees. Dit sal die bedrag wat jy mik vir elke maand. Ek raai wat begin af iewers tussen vyf tot tien persent wins per maand. Dit is 'n realistiese verwagting en het werklike waarde. Jy weet presies hoeveel vyf tot tien persent wins per maand sou gelyk grond van jou rekening grootte. As jy net mik vir 400 pitte per maand, byvoorbeeld, wie weet hoeveel elke pit is die moeite werd. Dit kan wees 1 of 10. Deur die gebruik van 'n persentasie wins wat jy stigting van 'n prestasie teiken met die werklike waarde. Die tweede metrieke moet rekenskap risiko. Na alles, vyf tot tien persent wins is groot, maar as you8217re gevaar twintig persent om daar te kom, wat isn8217t so groot. Vir hierdie metrieke you8217re gaan 'n R-veelvuldige gebruik. Wat is dit, vra jy jou eenvoudige neem jou wins teiken in pitte en deel dit deur jou stop verlies in pitte. Byvoorbeeld 'n 300 pit teiken met 'n 100 pit stop verlies 3R sou wees. Daarom is die doel vir jou tweede metrieke sou wees om 'n gemiddelde 2R minimum vir die maand handhaaf. Dit forseer jou om te kyk vir gunstige handel Opstellings waar die potensiële beloning is ten minste twee keer die risiko. Daar het jy dit. In plaas van die oog vir 'n arbitrêre aantal pitte per maand, mik jy vir vyf tot tien persent per maand, terwyl die handhawing van 'n gemiddelde 2R minimum. Jy het nou 'n doel that8217s gaan winste te produseer, terwyl rekeningkunde vir die risiko geneem om die winste te maak. That8217s wat dit neem om 'n konsekwent winsgewende Forex handelaar geword. Gevolgtrekking aan die einde van die dag, strategieë soos die 822010 pitte n day8221 Forex strategie aren8217t die probleem. Ten minste nie die wortel van die probleem. Die probleem is die idee dat winste uit die Forex mark op 'n vaste skedule kan word. Of it8217s 10 pitte, 20 pitte of 30 pitte per dag. Die mark doesn8217t sorg, of sal dit te skuif op 'n manier dat daardie soort winste vir jou dag elke produseer. Die ander probleem is die gevaar nege keer die potensiële beloning. Om deurlopend winsgewend is alles oor om jouself in gunstige posisies om geld te maak. A handel setup waar 'n verlies is nege keer groter as die potensiële beloning is die teenoorgestelde van gunstige. Jy kan sê dit is alles net my opinie. En jy sal reg wees. Maar toe was die laaste keer dat jy het 'n professionele forex handelaar sê hulle vir die dag is gedoen omdat hulle hul 10 pit doel getref Dink jy George Soros of Bill Lipschutz handel Forex op hierdie wyse Natuurlik nie. Om die waarheid te hier is 'n aanhaling uit Bill Lipschutz homself. Vir die langer termyn ambagte, veral wanneer verskeie been opsie strukture betrokke is en 'n paar kapitaal mag hê om in diens geneem word, ek kyk vir 'n wins te verloor verhouding van ten minste 5-1. Hierdie artikel wasn8217t geskryf om insinueer dat die enigste manier om voordeel te trek uit die Forex mark is deur die gebruik van 'n 2R minimum op elke handel. Of dat die prys aksie is die enigste lewensvatbare handel strategie. Soos ons almal weet, wat eenvoudig isn8217t ware. In hierdie artikel beteken egter te bring aan die idee dat die gevaar 90 pitte tot 10 maak en verwag dat die mark vir jou die 10 pitte gee in wins meer as 90 van die tyd is onrealisties lig. Durf ek sê onmoontlik Jou beurt Het jy iets soortgelyk aan die 10 pitte per dag Forex strategie Het jy die benadering tot die opstel van prestasieteikens in hierdie artikel bespreek sal nuttig in jou handel Deel jou ervaring wees of 'n vraag in die kommentaar afdeling hieronder dink probeer .

No comments:

Post a Comment